Administrarea bunurilor

Pentru a asigura o eficiență maximă în utilizarea bunurilor și resurselor financiare de către întreprinzător, Compania de consultanță "Ratmir" oferă o gamă complexă de servicii pentru gestionarea activelor în Republica Moldova.

 

Bazându-ne pe experiența și profesionalismul angajaților noștri, cunoaștem ce acțiuni legale trebuie efectuate și momentul potrivit în care să acționăm, pentru a asigura securitatea și valorificarea eficientă a activului. Contractele pe care le încheiem și acțiunile pe care le întreprindem se conformează întotdeauna legislației și intereselor clienților.

 

Oferim servicii complete de gestionare a activelor. Ca urmare, nu este necesar să formați o echipă de manageri (director, contabil, etc.). Clientul are o singură entitate de referință - "Ratmir".

 

Activitatea noastră de gestionare a activelor se bazează pe regulile eticii profesionale. Ne respectăm reputația și nu ne dezamăgim partenerii. Clienții au încredere în noi și sunt bucuroși să împărtășească cu dumneavoastră recenziile lor despre colaborarea cu compania noastră.

 

Cheltuielile pentru plata serviciilor noastre sunt asemănătoare, iar în unele cazuri chiar mai mici decât cheltuielile clientului pentru angajarea personalului (costul pachetului de servicii de gestionare a activelor depinde de volumul activelor gestionate - suprafața bunurilor, numărul lor, locul amplasării, numărul chiriașilor și alți factori care influențează cheltuielile de gestionare).

 

Oferim asistență juridică în domeniul gestionării activelor în următoarele domenii:

 

  1. Evidența contabilității și prezentarea rapoartelor privind activitatea de investiții comune;
  2. Încheierea contractelor de vânzare-cumpărare a activelor în numele Clientului, în conformitate cu restricțiile impuse de actele statutare;
  3. Reprezentarea Clientului în inspecții fiscale, operațiuni de audit și orice alte verificări;
  4. Organizarea completă a fluxului de documente și stocarea acestora;
  5. Organizarea și desfășurarea Adunării Generale a Asociaților/ Acționarilor;
  6. Reprezentarea intereselor Clientului în relațiile cu autoritățile de stat, persoane fizice și juridice (rezidenți și nerezidenți ai Republicii Moldova), organizații internaționale și organizații publice;
  7. Colaborarea cu bănci, instituții depozitare, custodele activelor, firme de audit, evaluatorii de proprietăți, firme de investiții;
  8. Reprezentarea Clientului la Adunarea Generală a societății sau a oricărei alte entități legale, al cărei capital face parte din activele Clientului;
  9. Analiza informațiilor privind modificările în valoarea activelor și luarea unor decizii operative cu privire la acestea, care fac parte din portofoliul Clientului;
  10. Consultații gratuite privind impozitarea;
  11. Dezvoltarea unui model individual de lucru pentru fiecare Client.
Noi folosim cookies
Noi utilizăm cookie-uri pentru ca conținutul să fie afișat corect și pentru a facilita utilizarea paginii web.
Accept
Nu accept